مجله آرزو ها


 

داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1

ابتلا به دیابت نوع 1 شاید خبر خوبی برای شما نباشد ولی به این معنی نیست که اگر به دیابت نوع 1 مبتلا شدید زندگی غیرممکن و سخت خواهد شد! در این مطلب راهکار و روش هایی را برای کنار آمدن با این بیماری را به شما معرفی می کنیم.

داشتن زندگی خوب با وجود داشتن بیماری دیابت نوع یک

به گزارش تاپ ناز و به نقل از مجله تناسب اندام؛ شما احتما کسی را مبتلا به دیابت نوع ۱ می شناسید. (۱.۲۵ میلیون کودک و بزرگسال آمریکایی با این بیماری زندگی می‌کنند) اما آیا واقعا می‌دانید که آن‌ها هر روز، چه چیزهایی را از سر می‌گذرانند؟ این، یک نگاه اجمالی مختصر است: آن‌ها دائما عدد قند خونشان را چک می‌کنند، مراقب هستند که چه چیزی می‌خورند و نگران هستند که چگونه استرس و سایر عوامل بر قند خونشان تاثیر خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مدیریت این وضعیت در تمامی اوقات، مطالب زیر را بخوانید.

شما در مورد هر چیز کوچکی که می‌خورید، نگران هستید

تیلور ۲۵ ساله از اورگن می‌گوید: «شما نمی‌توانید بدون فکر کردن در مورد غذا و اینکه چگونه بر شما تاثیر می‌گذارد، یک دیابتی باشید. در هر قلم از مواد غذایی که در دهانم می‌گذرام، چیزی بسیار بیشتر از طعم و مزه برایم اهمیت دارد. هنگامیکه شما غذا می‌خورید، سوالاتی از این قبیل به ذهنتان می‌آید “این غذا چه مقدار کربوهیدرات دارد؟”، “آیا من انسولین کافی برای این غذا مصرف می‌کنم؟”، “اگر سیر شوم اما انسولین بیش از حد مصرف کرده باشم، آیا هنوز هم باید غذا را تمام کنم؟”. این‌ها فقط برخی از این سوالات هستند و این مسئله برای هر مورد از مواد غذایی که می‌خورم، صادق است.

افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ قبلا مجبور بودند که مقادیر قند خونشان را حداقل ۳ تا ۴ بار در روز چک کنند. با اینحال به گفته دکتر گرگوری دادل، یک متخصص غدد در پارک مرکزی غدد درون ریز نیویورک، حالا به لطف تکنولوژی جدیدی به نام مانیتور مداوم قند خون (CGM) ــ که یک سنسور است که مقادیر گلوکوز را در طول روز بطور مداوم چک می‌کند و از طریق یک دستگاه جداگانه از جمله یک اپلیکیشن آیفون، مشاهده می‌شود ــ دنبال کردن سطوح قند خون می‌تواند به مراقبت و نگهداری کمتری نیاز داشته باشد.

شما باید همیشه تفاوت دیابت نوع ۱ و نوع ۲ را به مردم توضیح دهید

آلیسون کاگیا، ۳۹ ساله از شهر نیویورک می‌گوید: «سخت است یک بیماری داشته باشید که حس کنید مجبورید از آن دفاع کنید. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من با یک رژیم غذایی بد و عدم تحرک، دچار این بیماری شده‌ام ولی این اصلا درست نیست. اگر این را نمی‌دانستید، خوب گوش کنید: بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملی دیابت، دستگاه گوارش و بیماری‌های کلیه، در دیابت نوع ۱ ــ که معمولا در کودکان و جوانان بروز پیدا می‌کند ــ بدن شما دیگر انسولین یا انسولین کافی تولید نمی‌کند زیرا سیستم ایمنی بدن به سلول‌هایی که آن را می‌سازند، حمله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. با اینحال در دیابت نوع ۲ ــ که می‌تواند در هر سنی اتفاق بیفتد ــ بدن شما بدرستی از انسولینی که می‌سازید، استفاده نمی‌کند. این مساله با داشتن اضافه وزن و غیر فعال بودن، مرتبط است. این بدان معناست که بر خلاف دیابت نوع ۱، دیابت نوع ۲ می‌تواند قابل پیشگیری باشد.»

شما همیشه برای زنده ماندن به دارو نیاز دارید

دادل، مدیریت کردن دیابت را به داشتن یک شغل پاره وقت تشبیه می‌کند. او می‌گوید: «این مسئله‌ی دشواری است زیرا همه ما تمایل داریم در کارهای تمام وقت‌مان، سخت تلاش کنیم». کارن برایانت ۴۴ ساله از هندرسون با او موافق است و می‌گوید: «سخت‌ترین بخش برای من، وابسته بودن به دارو برای زنده ماندن است. به یاد دارم که یک روز پشت پیشخوان داروخانه ایستاده بودم و در حالیکه منتظر نسخه‌ام بودم، فکر می‌کردم که زندگی من به این بستگی دارد که داروساز بتواند داروهایی که نیاز دارم را به من بدهد و این فکر بسیار نگران کننده بود». همانطور که کاگیا می‌گوید: «سخت‌ترین قسمت در مورد دیابت این است که مجبورید همیشه به آن فکر کنید. این کار، شما را از نظر ذهنی و عاطفی فرسوده می‌کند. دیابت همیشه در درون شماست و هرگز بدنتان را ترک نمی‌کند.»

چیزهای بسیار زیادی جز غذا می‌تواند بر قند خون شما تاثیر بگذارد

دادل توضیح می‌دهد که استرس، کمبود خواب، بیماری و عدم فعالیت فیزیکی، همگی مقادیر گلوکز را افزایش می‌دهند. تیلور می‌گوید: «هر فرد دیابتی با دیگری متفاوت است، بنابراین چیزی که بر یک نفر از ما تاثیر می‌گذارد، ممکن است بر دیگری تاثیری نداشته باشد. افراد غیر دیابتی می‌توانند بعلت برخی از این موارد، دچار افزایش قند خون شوند بنابراین طبیعی است که این مساله برای دیابتی‌ها نیز اتفاق بیفتد اما دیابتی‌ها مجبورند سطوح قند خون بالایشان را بدون کمک فوری از طرف هورمون‌های انسولین مدیریت کنند». همچنین توجه داشته باشید: «اگر یک فرد به هر دلیلی از استروئیدها استفاده کند (مثلا بعلت پشت درد و عفونت سینوس)، این امر می‌تواند مقادیر گلوکز را افزایش دهد. CGM می‌تواند به نظارت بر آن سطوح کمک کند.»

هر فرد مبتلا به دیابت، قند خون پایین را به روش‌های مختلفی حس می‌کند

راشل کرستتر، ۲۷ ساله از کلیولند می‌گوید: «برخی از مردم مانند من، مجبورند با چیزی به نام “نا آگاهی هیپوگلیسمی” مقابله کنند، این یعنی ما همیشه احساس نمی‌کنیم که چه زمانی قند خونمان پایین است. بقیه افراد دچار علائم مشخصی مانند لرزیدن، عرق کردن، گیجی و تحریک پذیری می‌شوند اما من نه. من علائم افت قند خون را حس نمی‌کنم و اگر مقادیر قند خونم را چک نکنم، اصلا متوجه افت آن نخواهم شد. در اغلب اوقات هنگامیکه قند خونم پایین است، بدون تامل می‌دانم که چکار باید انجام دهم اما گاهی اوقات انجام آن توسط خودم، مشکل می‌شود.»

این بیماری غیر قابل پیش بینی است

به این سادگی نیست که خوردن یک سالاد برای ناهار، بدان معنا باشد که در بقیه روز، قند خون پایداری خواهید داشت. گاهی اوقات چنین بنظر می‌رسد که هیچ دلیلی برای اعداد قند خونتان وجود ندارد. گیل ایسنبرگ، ۶۱ ساله از شیکاگو می‌گوید: «اگر زیاده روی کنم یا در محاسباتم مرتکب اشتباه شوم، واقعا اهمیتی نمی‌دهم که قند خونم بالا رود یا افت کند اما واقعا بعضی اوقات این افت و خیز، هیچ حساب و کتابی ندارد.»

باید لوازم زیادی را به همراه ببرید

ابتلا به دیابت یعنی دور شدن از خانه می‌تواند استرس‌زا باشد. برایانت می‌گوید: «من یک ساک کوچک دستی دارم که لوازمم را در آن حمل می‌کنم. همچنین یک دستگاه کوچک خنک کننده انسولین برای محافظت از انسولینم در برابر گرما دارم. هنگامیکه برای مدت کوتاهی بیرون می‌روم، این‌ها را در ماشینم نگه می‌دارم اما همیشه وسیله اندازه گیری قند خون و منبع قند اضطراری‌ام را در کیفم می‌گذارم. همچنین همیشه سعی می‌کنم کیف لوازمم را برای هرگونه پیشامدی، مجهز و آماده نگه دارم. می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد که از خانه دور باشید و بفهمید وسایل مورد نیازتان کافی نیستند.»

اما یک جنبه مثبت نیز وجود دارد

تمام آن مراقبت‌ها، مزایای خودش را دارد. کرستتر می‌گوید: «من بارها به مردم گفته‌ام که من با دیابت نوع ۱، سالم‌تر از قبل هستم. دلیلش این است که من باید مواظب هر چیزی که وارد بدنم می‌کنم، باشم و آگاه باشم که چگونه ورزش و فعالیت فیزیکی بر قند خونم تاثیر می‌گذارد. دیابت همچنین به من انگیزه می‌دهد که از هر گونه بیماری، آسیب یا ناراحتی مطلع شوم و آن‌ها را بررسی کنم. من از نظر تمام بخش‌های سلامتی‌ام در بهترین وضعیت قرار دارم ــ حتی آن‌هایی که بنظر نمی‌رسد ارتباطی با دیابت داشته باشند.»

نوشته داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1 اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.


لینک منبع این نوشته :
http://www.topnaz.com/%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%af%db%8c%d8%a7/


خبرگزاری آریا - داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1
www.aryanews.com/./داشتن-زندگی-خوب-و-راحت-با-وجود-داشتن-دیابت-نوع-1
‎3 ساعت قبل . ابتلا به دیابت نوع 1 شاید خبر خوبی برای شما نباشد ولی به این معنی نیست که اگر
به دیابت نوع 1 مبتلا شدید زندگی غیرممکن و سخت خواهد شد!
داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1 | دمادم
damadam.ir/./اخبار./داشتن-زندگی-خوب-و-راحت-با-وجود-داشتن-دیابت-نوع-1/./4753544
‎ابتلا به دیابت نوع 1 شاید خبر خوبی برای شما نباشد ولی به این معنی نیست که اگر
به دیابت نوع 1 مبتلا شدید زندگی غیرممکن و سخت خواهد شد! در این مطلب راهکار و .
داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1
sinka.ir/news/118873
‎ابتلا به دیابت نوع 1 شاید خبر خوبی برای شما نباشد ولی به این معنی نیست که اگر
به دیابت نوع 1 مبتلا . داشتن زندگی خوب با وجود داشتن بیماری دیابت نوع یک.
داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع ۱
indexfun.tk/2016/12/./داشتن-زندگی-خوب-و-راحت-با-وجود-داشتن-دیا/
‎6 ساعت قبل . به … داشتن زندگی خوب با وجود داشتن بیماری دیابت نوع یک. http://jadidtarinha.net/
…/داشتن+زندگی+خوب+و+راحت+با+وجود+داشتن+دیابت+نوع+ 1 .
داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع ۱
indexfun.tk/2016/./داشتن-زندگی-خوب-و-راحت-با-وجود-داشتن-دی-7/
‎8 دقیقه قبل . خبرگزاری آریا – داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع ۱. ۲ ساعت قبل
… ابتلا به دیابت نوع ۱ شاید خبر خوبی برای شما نباشد ولی به .
داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع ۱
indexfun.tk/2016/./داشتن-زندگی-خوب-و-راحت-با-وجود-داشتن-دی-5/
‎2 ساعت قبل . خبرگزاری آریا – داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع ۱. ۲۳ دقیقه قبل
… ابتلا به دیابت نوع ۱ شاید خبر خوبی برای شما نباشد ولی به .
داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1
nazbid.xyz/post/?.داشتن+زندگی+خوب.راحت+با+وجود+داشتن+دیابت+نوع+1
‎داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1. . عوامل دیگری نیز وجود دارد، که
تاثیر آنها برای داشتن یک زندگی راحت در خانه به مراتب بیشتر از پول خرج کردن .
دیابت نوع ۲ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/دیابت_نوع_۲
‎از دیگر دلایل آن می‌توان به عدم تحرک، فشار خون بالا، داشتن HDL خون پایین و یا . در
شروع بیماری می‌توان با افزایش ورزش و اصلاح رژیم غذایی دیابت نوع ۲ را کنترل کرد
. . تلورنس گلوکز ترجیح داده می‌شود چرا که انجام این آزمایش برای مردم راحت تر است.
. نظارت متمرکز بر سبک زندگی می‌تواند خطر ابتلا به این بیماری را به بیشتر از .
دیابت : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?cat=65
‎30 نوامبر 2016 . امروزه شمار افرادی که با داشتن نیم قرن سابقه دیابت در دهه های هفتاد ، هشتاد و نود .
سالمندان دیابتی که تنها زندگی می کنند، ممکن است بر اثر افت قند خون زمین بخورند
یا بی هوش شوند. . سیستم عصبی به دلیل ابتلا به دیابت ، این علائم به راحتی
بروز نکنند. . دیابت نوع1 اغلب در سنین زیر 30 سال به وجود می آ‌ید.
درمان دیابت - salamatbank.com
salamatbank.com/disease/description/35/درمان%20دیابت
‎به تازگی تنها درمان بیماری دیابت نوع 1، پیوند پانکراس شناخته شده است. . درباره
حقایق و درمان دیابت نشان داده است که مبتلایان می توانند با وجود بیماری زندگی خوب و
سالمی . به خاطر داشتن یک زندگی سالم و راحت باید این راهکارها را پی گیری کنید.



داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1 - صفحه نخست
nazaninha.xyz/post/?.داشتن+زندگی+خوب.راحت+با+وجود+داشتن+دیابت+نوع+1
‎ادوارد هنرمند دانمارکی میزهایی از جنس سنگ مرمر ساخته است. به گزارش خبرنگار
اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ادوارد هنرمند دانمارکی با استفاده
از .
داشتن زندگی خوب راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1 - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?.داشتن+زندگی+خوب+راحت+با+وجود+داشتن+دیابت+نوع+1
‎داشتن زندگی خوب راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1. شعر زیبا و دلنشین از فریدون
مشیری. به گزارش ایران ناز مطلبی با عنوان شعر زیبا و دلنشین از فریدون مشیری .
مرجع اطلاعاتی بیماری ها - مطالب ابر دیابت
disease.mihanblog.com/post/tag/دیابت
‎کاهش وزن مطلوب،0/5 تا 1 کیلو در هفته(2 تا 4 کیلو در ماه) می ‌باشد و برای رسیدن به
وزن . دیابت نوع دو با تغییر سبک زندگی، تعدیل و کم می شود و حتی شخص می
تواند آن را . نمی دانند که قند خون بالا چه طور می تواند این همه مشکل را برایشان به وجود
آورد. . داروی گیاهی "آنژی پارس" بدون داشتن عوارض آلرژیک و مسمومیت، اختلالات
سلولی .
چگونه با دیابت نوع 1 خوب زندگی کنیم؟ - سودا
3vda.ir/news/230413
‎living-with-type-1-diabete. ابتلا به دیابت نوع 1 مسلماً خبر ناخوشی است اما به این
معنی نیست که زندگی بر . داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1.
دیابت کودکان و علائم و راههای درمان آن - نمناک
namnak.com/دیابت-کودکان-درمان-آن.p18151
‎ Rating: 4.5 - 85 reviewsدیابت کودکان و علائم دیابت کودکان و راههای درمان دیابت کودکان و دیابت نوع 1 . اگر
کودک شما با توجه به تغذیه خوب ،لاغر و نحیف بوده و حوصله انجام کاری را ندارد . سالم
مضر است و در زندگی مکانیکی نهادینه شده است به وجود می آید، اما در دیابت نوع دو نمی
. این بیماری به راحتی کنترل می شود و این بیماران با تحت نظر پزشک بودن و تنها .
انواع دیابت - انجمن دیابت ایران
ids.org.ir/index.php/fa/explore/layouts/diabets123
‎طبقه‌بندی دیابت 1- دیابت نوع 1 2- دیابت نوع 2 3- دیابت حاملگی 4- دیابت همراه با
بیماری‌های دیگر 1- دیابت نوع 1 یک فرد زمانی مبتلا به این نوع دیابت می‌شود که
سلول‌های . 1- داشتن زمینه ابتلا به دیابت . 3- وجود اختلال در سیستم دفاعی بدن که
سبب از بین رفتن سلول‌های تولید کننده . خوب به یاد دارم روزی را که یکی از آشنایان
.
چگونه با دیابت نوع 1 خوب زندگی کنیم؟ - اخبار روز ایران و جهان
sumnews.ir/news/335847
‎living-with-type-1-diabete. ابتلا به دیابت نوع 1 مسلماً خبر ناخوشی است اما به این
معنی نیست که زندگی بر . داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1.
با درمان درست، دیابت را بیچاره کنید! - همشهری
hamshahrionline.ir/details/8329
‎14 نوامبر 2006 . کنترل بیماری دیابت با کنترل قند خون بیمار، دو چیز متفاوت هستند. . در دیابت
نوع«1» که بیشتر در سنین جوانی و نوجوانی دیده می‌شود، درمان با کمک . بعد به دلیل
تصوری که در مورد جذب سریع قندهای ساده مثل شکر وجود داشت، توصیه . هم روزبه‌روز
پیشرفت می‌کند و امروزه کار تزریق انسولین بسیار راحت است؛ یعنی .
دیابت نوع دو را بهتر بشناسیم
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=114378
‎2 فوریه 2010 . دیابت نوع 2 شرایط مزمنی است که در آن، بدن، قادر به استفاده و ذخیره . البته در مراحل
اولیه می توان به راحتی کنترل قند خون را در فرد مبتلا . نادرست زندگی، قند خون شما
اصلاح نشد، آن موقع دیابت اغلب با مصرف . دیابت و باورهای نادرست (1) و (2) . طبق
تشخیصی که از ازمایش خونم داشتن، مبتلا به دیابت نوع دوم بودم
سرما غول دیابت را بیدار می‌کند!
vagnews.ir/news/79041
‎ژن دیابت در انسان‌های اولیه که در مکان‌های سرد زندگی می‌کردند وجود داشت اما چربی قهوه‌ای
مانع افزایش قند خون . داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1.
Previous



Gabric.ir • مشاهده مبحث - دیابت فرصتی برای سالم زندگی کردن
gabric.ir/forum/viewtopic.php?f=4&t=388
‎توسط amirhossein28 » پنج شنبه ژوئن 02, 2011 1:03 pm . دیابت نوع یک معمولا
در کودکان و نوجوانان بوجود می آید و مادام العمر با فرد است و وقتی . به آن بعنوان یک
فرصت برای داشتن زندگی سالم نگاه کنیم یعنی اگر من دچار دیابت شدم ، از امروز .
هیچ وقت قطعیت وجود نداره و بنابراین نمی شه احتمال عوارض رو حتی با وجود کنترل
خوب .
دیابت نوع دو چیست و رژیم غذایی دیابت نوع دو - آکاایران
www.akairan.com/health/bimari-behdasht/5583.html
‎دیابت نوع 2,دیابت نوع دو چیست,دیابت نوع دوم چیست,رژیم غذایی دیابتی ها .
بیماران دیابت نوع 2 از عوارض مزمن بیماری رنج می برند/ مبتلایان به نوع 1 . برای
افراد مبتلا به دیابت نوع 2 چه روغنی خوب است؟ . بدن ایجاد نماید، ولی داشتن شیوه
زندگی سالم اعم از تغذیه صحیح، فعالیت بدنی و . 8 توصیه برای خواب راحت با وجود
آلرژی.
خبر خوش برای دیابتی ها؛ درمان قطعی میسر می شود – جدیدترین اخبار .
www.momtaznews.com/خبر-خوش-برای-دیابتی-ها؛-درمان-قطعی-میسر/
‎من از.۱۳سالگی دیابت نوع ۱دارم تا الان شاید ۱۰۰۰ دفعه هست که خبر خوش میشنوم. .
مطمئن باشید یه دیابتی خوب کنترل زندگی بهتری نسبت به سایر انسانها داره چون یه
. سلام به شما دوستان عزیز منم مثل شما دوستان خوب دیابت دارم حدود ۸ ساله با این
بیماری . و عملی هم که تو ایران روی سه نفر انجام شده اونا هم چاق بودن هم نارسایی کلیه
داشتن.
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز - متن آموزشی دیابت
eazphcp.tbzmed.ac.ir/?PageID=2581
‎اغلب بیماران دیابتی نوع 2 در تمام طول زندگی خود نیاز به درمان با انسولین پیدا
نمی‌کنند. اغلب بیماران . چه کسانی باید از نظر داشتن دیابت نوع 2 مورد بررسی قرار
گیرند؟ 1) سابقه وجود دیابت در یکی از اعضای خانواده (والدین، برادر یا خواهر). 2) سابقه
ابتلا به . 7) افزایش کلسترول و یا تری گلیسیرید خون و کاهش HDL (چربی خوب
خون).
شیوه های آرایشی برای داشتن صورتی درخشان تر و براق - خانه
asnews.ir/./شیوه-های-آرایشی-برای-داشتن-صورتی-درخشان-تر-و-براق
‎2 روز پیش . سایت تفریحی و سرگرمی صفحه ما : شیوه های آرایشی برای داشتن صورتی درخشان تر
و براق . داشتن زندگی خوب و راحت با وجود داشتن دیابت نوع 1.
مشکل خواب - Royal College of Psychiatrists
www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/translations/./sleepproblems.aspx
‎اغلب نیازی نیست زیاد به خوابیدن فکر کنیم، چون بخشی از زندگی عادی ماست که همه از
ان برخوردا ریم. . دراین نوع خواب که حدودا یک پنجم زمان خوابیدن را به خود اختصاص
میدهد مغز بسیار فعال . دلایل روزمره فراوانی برای خوب نخوابیدن وجود دارند: . اگر شما
مدت طولانی است که از این دارو ها استفاده می کنید بهتر است با مشورت پزشک خود مقدار
گیاهان موثر در دیابت - دیابت و راه های درمان
diabet2.persianblog.ir/tag/گیاهان_موثر_در_دیابت
‎اکثر میوه ها به علت داشتن فیبر دارای GI پایین هستند. . زنجبیل در کنترل طولانی‌
مدت قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 موثر است. . با جوشاندن آب با یک تکه
دارچین به راحتی می‌توان چای دارچینی نیز تهیه کرد. . بیشتری جهت شناسائی
مکانیسم به وجود آمده توسط عصاره پیاز در بدن بیماران دیابتی داریم تا به این وسیله
دریابیم .
بیماریهای چشم مرتبط با دیابت
www.persianeyeclinic.com/Default.aspx?tabid=409
‎دو نوع اصلی دیابت وجود دارد که معمولا با عناوین دیابت نوع 1 و 2 شناخته می شوند. . می
شود اما احتمال ابتلا به دیابت های نوع 1 و 2 را در سال های بعد زندگی افزایش می دهد. .
خونی می تواند به راحتی موجب خونریزی شدید بر سطح شبکیه یا در داخل زجاجیه شوند.
. هم دیر است، داشتن این معاینات دوره ای منظم برای افراد دیابتی بسیار ضروری است.
تمام رازهای دیابت!/کودکان مبتلا به دیابت نوع یک را دریابیم
shafaonline.ir/./تمام-رازهای-دیابتکودکان-مبتلا-به-دیابت-نوع-یک-را-دریابیم
‎16 نوامبر 2014 . ولی موضوع در دیابت نوع دوم متفاوت است وبرمبنای مطالعات علمی متعددی که . شناخته
شده دارند،افرادی که زندگی کم تحرک دارند وافرادی که پیش دیابت دارندحتما . از
ناهنجاری جنین ابتدا باید قند خون را خوب کنترل کنند ومعدل قندسه ماهه حتماباید .
نکته قابل ذکر دیگر این است ،با اینکه در اختیار داشتن نوارهای کنترل .
همه چیز درباره بیماری خاموش - کیهان
kayhan.ir/fa/news/29705
‎17 نوامبر 2014 . این روزها آن قدر بیماری دیابت شایع شده است که داشتن اطلاعات صحیح در . شروع
بیماری در دیابت نوع 1 به علت نبود انسولین با نشانه‌هایی همراه . از آنجا که بدون وجود
انسولین، قند موجود در خون نمی‌تواند مورد استفاده . با انتخاب یک زندگی سالم و انجام
آزمایشات دوره‌ای به راحتی می‌توانید از این بیماری پیشگیری کنید.
Previous



دکتر محمدرضا صفری نژاد - مقالات
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=245
‎29 جولای 2012 . در شروع، علائم شبیه دیابت نوع 1 می باشد ولی چون به آهستگی ایجاد می شود معمولا
توجه بیمار را به خود . داشتن والدین، برادر یا خواهر مبتلا به دیابت.
دیابت کودکان - سبک زندگی امروز - نی نی پیج
mag.ninipage.com/health/diabt_kodkan
‎19 ژوئن 2012 . در واقع، آموزش داشتن یک زندگی اجتماعی لذت‌بخش در کنار کنترل مناسب . به‌طور
سنتی، سه راه عمده جهت کنترل قند خون وجود دارد: درمان با انسولین، رژیم غذایی و تحرک .
دیابت نوع 1 وابسته به انسولین است؛ به این معنی که درمان آن بلافاصله پس از .
منطقی بین زندگی عادی روزمره و لحظات خوب موقعیت‌های ویژه ایجاد کنید.
قندخون
www.fashenp.blogfa.com/
‎توانایی مردان به داشتن یک نعوظ طبیعی، بستگی به خونرسانی خوب شریانهایی که
آلت . در صورت مثبت شدن آزمون قند خون یک ساعته ( mg/dl 140 > BS 1hr ) برای این
افراد OGTT . سابقه و هدف: دیابت نوع 2 با بسیاری از عوامل خطر قلبی عروقی
ارتباط دارد. . این گلوکز اضافی، با وجود نیاز مبرم بدن به انرژی، از طریق ادرار دفع
می شود.
پایگاه جامع آموزش و فرهنگ‌سازی سلامت - اخبار > بیماری دیابت نوع 1
salamat.behdasht.gov.ir/news/بیماری.و./بیماری+دیابت+نوع+1
‎دیابت نوع 1 که اغلب آن را دیابت وابسته به انسولین نیز می نامند. . کافی پیش می
آید، همیشه این احتمال وجود دارد که سطح قند خون به ناگهان بسیار بالا رود. . دیابت و
فراهم ساختن شرایط زندگی سالم از جمله قرار دادن بیمار در تماس مستقیم با گروه های .
داشتن روابط خوب و دوستانه با اعضای این تیم، موجب می شود که هنگام بحث درباره
علائم و .
پاسخ به سومین سری سوالات جنسی و زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com/./پاسخ-به-سومین-سری-سوالات-جنسی-و-زناشویی
‎12 مارس 2012 . احسانی: 30 ساله هستم 6 سال است که ازدواج کردم 1 فرزند دارم نمی دانم . با تحریک
راحت خانومم رو به ارگاسم میرسونم ولی با رابطه زناشوئی . پاسخ پزشک : صرف
ادعای یک نفر بر داشتن بیماری دلیل وجود بیماری . سرد مزاجی دارای درجات مختلف
است در نوع خفیف معمولا مشکلی در زندگی . من 15ساله دیابت نوع1دارم.
105-شیر مادر - Professor Soltanzadeh
www.professorsoltanzadeh.com/new/shire%20madar.htm
‎شیر مادر موهبتی است الهی که می تواند از تولد تا پایان زندگی ، ضامن تندرستی و .
رنگ زرد آغوز به دلیل وجود مقادیر زیاد ویتامین A است و ارتباطی با زرد شدن نوزاد ندارد
. . زیاد گرم نگه داشتن نوزاد منجر به بی حالی ، خواب آلودگی ، مکیدن های ضعیف و
غیر . ( 25% ) ، بروز دیابت نوع دو ( 39% ) ، خطر مرگ ناگهانی (36% ) ، سرطان خون (
30% ) .
چگونه می‌توان دیابت داشت و سالم زندگی کرد؟ - شهد نوشین
nerghs.persianblog.ir/post/137/
‎25 فوریه 2011 . چه کسانی باید از نظر داشتن دیابت مورد بررسی قرار گیرند. 1. را داشته باشند. 2. .
به علاوه تمام بیماران مبتلا به دیابت نوع اول و برخی از افراد مبتلا به دیابت . خیلی
از مردم دیابت دارند ولی یک زندگی خوب و سالم را دنبال می‌کنند ولی بهترین . این
باعث می‌شود که با وجود قند بالائی که در خون وجود دارد سلول‌ها از آن محروم .
شکست دیابت با ورزش - صبح زاگرس
sobhezagros.ir/News/58535.html
‎13 آوریل 2016 . انجام ورزش‌های منظم و مداوم برای بیماران مبتلابه دیابت نوع 1 (دیابت ارثی) . اینکه
تحرک داشتن در زندگی روزمره سبب می‌شود کالری بیشتری بسوزانید. .
پیش‌بینی‌های لازم از قبیل انتخاب محل مناسب و روزهایی که هوا جهت بیرون رفتن خوب
نیست . پا کاملا در آن راحت باشد، در غیر این صورت احتمال آسیب به پاها وجود دارد.[DOC]
توصیه های دیابتی1
drmanshadi.ir/./دیابت/توصیه%20های%20دیابت%20نوع%201.doc
‎از نظر غذا خوردن نباید تفاوت زیادی بین او و دیگر افراد خانواده وجود داشته باشد. .
دیابتی کار درستی نیست بلکه غذای خانواده باید سالم و مغذی باشد و همه از آن به
راحتی استفاده کنند. اغلب افراد اطلاعات کافی در مورد دیابت نوع 1 ندارند و ممکن است
آنرا با دیابت نوع 2 . داشتن نشاط و شادابی در زندگی عادی لازمه سالم بودن کودک
دیابتی است.
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
‎گیاه‌خواری نه تنها نوعی رژیم غذایی، بلکه نوعی سبک زندگی است که این روزها گرایش
به . منیره امینیان اظهار کرد: حدود 90 درصد مبتلایان به دیابت نوع 2 چاق هستند، لذا
رژیم . بامیه با داشتن مواد مغذی با ارزشی مانند ویتامین‌های C ,A و گروه B از جمله: . اما
صرف‌نظر از نوع بیماری کبد چرب، الکلی یا غیر الکلی، یک رژیم غذایی خوب با .
Previous



ازدواج و دیابت؟ - تالار روانشناسی و مشاوره آنلاین ازدواج، خانواده .
hamyaryiran.ir/thread8125.html
‎از طرفی میدونم دیابت بیماری هست که بسته به ژنتیک و کنترل قند ممکنه عوارض . و
توضیح دادید الان خیلی خوب میدونی در آینده در صورت ازدواج با ایشون چه چیزهایی در .
که تالسمی و یا دیابت داشتن و ازدواج کردند ولی همه اینها بستگی به خودتون دارد باید
. معیارهای من رو داره، اما از 15 سالگی مبتلا به دیابت نوع 1 هست و انسولین میزنه.
‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی - دیابت
salamatattari.blogfa.com/tag/دیابت
‎ضمن اینکه استفاده مکرر از گیاه دم اسب خوب نیستو اگر مجدد دچار مشکل شدید سعی .
پایین 220 و گاهی اوقات 170 یا180 می شود آیا درمانی وجود دارد که من از شر دیابت راحت
شوم . با وجود نتایج به دست آمده متخصصان انستیتو دیابت انگلیس به بیماران در
مورد . مغز خیار تلخ به دلیل داشتن ماده‌ای شبیه انسولین یکی از بهترین خوراکی‌های .
دیابت چیست؟ و چگونه آن را کنترل کنیم؟ - راسخون
https://rasekhoon.net/Article/Print-31031.aspx
‎17 ژوئن 2009 . دیابت نوع II: بدلیل مقاومت زیاد به انسولین همراه با نقص در ترشح . 3- داشتن قند،
چربی ، HbAL و فشارخون طبیعی و وزن ایده آل. . ممکن است علائم قند خون بالا در برخی
از افراد متبلا به دیابت با وجود بالا . 1- دیابت: که با سطح قندخون ناشتا بالاتر از
حد طبیعی مشخص می شود . غذاهای دم دست (راحت) روزهای ناخوشی:.
1+12 راز خواب آور برای کسانی که راحت نمی خوابند
www.yjc.ir/fa/./112-راز-خواب-آور-برای-کسانی-که-راحت-نمی-خوابند
‎البته برای داشتن یک خواب خوب به خصوص آنهایی که در خوابیدن مشکل دارند (چه
داشتن . به همین خاطر اگر محله زندگی و مکان اتاق خوابتان به صورتی است که نور
کوچه و خیابان . بی خوابی یا کم خوابی، افراد در خطر جدی حمله های قلبی و سکته،
دیابت نوع دوم، . سابقه بیدار شدن را دارید با وجود اینکه سیگار کشیدن قبل از خواب
احساس آرامش .
کیست تخمدان | دکتر صفارزاده - متخصص درمان ناباروری و نازایی - درمان .
azitasaffarzadeh.com/ovarian-cyst/
‎تخمدان پلی‌کیستیک همان بیماری «اشتین لونتاین» است که در زمان قدیم با . برای
مثال ممکن است دور تا دور تخمدان فقط فولیکول‌های ریز با فاصله بین 2 تا 9 میلیمتر
وجود داشته . که پریودها 1 تا 2 هفته عقب می‌افتند و در نهایت به جایی ختم می‌شود که
بیمار فقط با . این کیست‌ها خیلی راحت بعد از 2 تا 3 پریود خود به خود خوب می‌شوند.
دیابت نوع دو - رژیم درمانی نوین
www.novindiet.com/clinic/کلینیک-دیابت-دیابت-نوع-دو
‎دیابت نوع 2 (یا دیابت بزرگسالی یا غیر وابسته به انسولین) در نتیجه عدم . موارد
افراد مبتلا ماهها یا حتی سال ها بدون اینکه از بیماری خود مطلع باشند به زندگی ادامه می
دهند. . البته در مراحل اولیه می توان به راحتی کنترل قند خون را در فرد مبتلا اصلاح
نمود. . اگرچه نظریاتی در مورد نقش عمل بای پس معده در درمان دیابت نوع 2 وجود دارد با
این .
فشارخون. چربی خون.کلسترول.درد سینه. درد قلب .دیابت نوع 1 و 2 .روزه .
robabnaz17.persianblog.ir/1388/11/
‎17 فوریه 2010 . دیابت نوع 1 اغلب در سنین زیر 30 سال به وجود می آید، لذا به آن «دیابت . تا افراد
دیابتی بتوانند یک زندگی سالم در مقایسه با افراد غیر دیابتی داشته . خون؛ یعنی
تری گلیسرید بالاتر از 250 و یا کلسترول خوب (HDL) کمتر از . هویج با داشتن
مواد مقوی و ویتامین ها یکی از مهمترین و مفیدترین برای بدن می باشد .
صباعلیرضایی - {درمورد بیماری دیابت بیشتر بدانیم}
wfh10.blogfa.com/author/wfh10
‎در دیابت نوع دو، بدن به انسولین مقاوم است و با گذشت زمان لوزالمعده ممکن است . راه
های مختلفی وجود دارد که توسط آنها مقدار زیادی انسولین وارد بدن می گردد و افت قند خون
. بنابراین برای داشتن زندگی بهتر و سالم تر، باید از بدن خود خوب مراقبت و برای
. دیابت نوع 1؛ علائم و عوامل خطردر افراد دیابتی نوع یک، پانکراس یا لوزالمعده در .
دوچرخه سواری
neyrizbicycle.blogfa.com/
‎ھﺮ ﻧﻮع ورزش ﻣﻨﻈﻢ دارای ﻓﺎﯾﺪه اﺳﺖ ، اﻣﺎ یکی از مزایای دوﭼﺮﺧﻪ ﺳﻮاری نسبت به سایر ورزش ها
. خوشبختانه امروز با تغییر نگرش ایجاد شده و احساس نیاز به داشتن زندگی سالم
تر و . 1 دریافت ناکافی آهن به دلیل رژیم غذایی مورد استفاده که در آن آهن کمی ‌وجود دارد
، مانند بعضی از رژیم‌های گیاه خواری. . •فواید ورزش طولانی مدت در کنترل خوب دیابت
:
علایم و درمان بیماری کبد چرب چیست؟
www.drrezadoost.ir/علایم-و-درمان-بیماری-کبد-چرب-چیست؟/
‎24 فوریه 2015 . 1 کبد چرب چیست؟ . علایم بیماری کبد چرب بروز نمی کنند و بیماری با هیچ علامتی
، به ویژه در . بروز نمی‌یابد، بلکه دیابت مقاوم به انسولین به علاوه وجود چربی اضافی
در . تغذیه، بیماری‌های خاص ناشی از سبک زندگی فردی مانند دیابت، چاقی یا . درجه یا
گرید ۳ (نوع ۳): حالت شدید بیماری که معمولاً با بروز علائم کبد .
Previous



مجله اینترنتی آلامتو
www.alamto.com/
‎بهترین ترفندهای روانشناسی برای داشتن زندگی آسان. . طرز تهیه پیتزای خانگی
خوشمزه با سیب زمینی سرخ کرده. . چگونه با دیابت نوع 1 خوب زندگی کنیم؟ . گفته
باشید که اگر روزی همسر سابقتان ازدواج کند نفسی به راحتی می‌کشید. . با این ‌وجود
با توجه به زیبایی‌های متعددی که این کشور برای ارائه به شما در خود جای‌ داده اس خواندن
.
خبرگزاری ایمنا - 75 درصد از بیماران ام اس بهبود می یابند
www.imna.ir/fa/doc/./75-درصد-بیماران-ام-اس-بهبود-می-یابند
‎در همه نقاط دنیا بیماری ام اس وجود دارد ولی آنچه مسلم است در شمال اروپا، کانادا، آمریکا .
و از نظر روانی یک زندگی ایده آل خوب داشته باشد چه بسا بیماران ام اس بتوانند با ایجاد
. اینترفرون ها که شامل سه نوع داروی آوونکس، داروی ربیف و داروی بتا فروم هستند تا
. ام اس هیچ ترسی ندارد، در استان اصفهان حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر به بیماری دیابت مبتلا .
آیا دیابت بیماری افرادی است که بیش از حد قند و شیرینی‌جات مصرف .
onlyforu.persianblog.ir/post/282/
‎1 آگوست 2010 . 1. برخی معتقدند دیابت بیماری افراد خاصی است که بیش از حد قند و . کنند، آن است
که وجود هر نوع عفونت در بدن فرد دیابتی کنترل قند خون او را با مشکل مواجه می‌سازد و
احتمال داشتن قند بالا در طول روز را افزایش می‌دهد و در دیابتی‌های نوع 1 خطر . فکر
می‌کنند آنها هرگونه که زندگی کنند، تنها اگر عامل ارثی ابتلا به دیابت .
کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ - بیتوته
www.beytoote.com/health/nutrition/fruits-harmful1-diabetics.html
‎سیب از جمله میوه ها و منابع غنی فیبر است که به علت داشتن پکتین و داشتن . آن
محتوای بالای قندی است که در این میوه وجود دارد نکته جالب در رابطه با قند موجود در .
لیگنین یک نوع فیبرغذایی غیرمحلول است که به مقدار زیاد در انجیر وجود دارد و .
خربزه دارای قند های گلوکز و لولوز بوده که قندهای بسیار ساده بوده بنابراین به راحتی
در بدن .
خانومایی که قبلا" سقط داشتین و الان می خواین با روحیه ++++ اقدام .
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=803355
‎تمام کسانی که سقط داشتن و الان می خوان دوباره (با روحیه مثبت) اقدام . بحث این
نیست که شما رو درک نمی کنیم، اتفاقا خوب درک می کنیم، . آزمایشات ذیل وجود اتو
آنتی بادی های تیروئید را نشان می دهند: . آزمایش هموگلوبین ای وان سی یک آزمایش
خون بسیار رایج می باشد که برای غربالگری بیماران دیابتی نوع یک و دو .
قاصدک - بیماری قند یا دیابت و راه درمان آن به واسطه طب سنتی
gasadak.blogfa.com/post-142.aspx
‎29 مه 2012 . بیماری قند یا دیابت مرکز تحقیقات گیاهان دارویی روی 30 نوع که تعدادی از . بعداً
دانشمندان طب سنتی ایران تحقیقاتی در رابطه با درمان یا . در بدن انسان اندامی وجود
دارد بنان لوزالمعده این غده خارجی است که در عقب معده . ب یا بر اثر عدم رعایت سته
ضروریه طبیعی که عبارت از در هوای گرم زندگی کردن و فعالیت داشتن، .
دیابت - پزشکی
pezeshki2.persianblog.ir/tag/دیابت
‎این مشاور اولین توصیه تغذیه‌ای و بهداشتی برای داشتن زندگی بهتر با دیابت را در
استفاده . این بیماران بعد از بهبودی قند خون طبیعی را باز می یابند و کاملا خوب می
شوند. . می دهد که دیواره ای شکننده دارد و به راحتی دچار پارگی و بروز خونریزی می شود
. . در دیابت نوع 2 کمبود در تولید انسولین تا حدی وجود دارد، اما بخشی از بیماری به .
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - پرشین بلاگ
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
‎کتاب‌های مناسب درباره افسردگی و راههای مبارزه با آن را بخوانید. . 1- ورزش کنید و
سع2- در خلوت خود موقعیت های اضطراب آور را تصور کنید و در کلام و رفتار . نتایج
بررسی‌ها نشان داده‌اند داشتن چند عادت در زندگی می‌تواند زمینه بروز آلزایمر را . باعث
به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل افزایش فشارخون ، چربی خون بالا و دیابت نوع ٢ و در .
میگنا - افسردگی چگونه اختلالی است؟ - پایگاه خبری علمی
www.migna.ir/vdcf.xdmiw6dcmgiaw.html
‎29 ژوئن 2011 . افسردگی تنها یک ناراحتی ساده نیست و چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن
خلاصی یافت. . شخص مبتلا به افسردگی مزمن، علاقه ای به ادامه زندگی ندارد و ترجیح
می دهد که . محققان همچنین با اشاره به نوع سوم افسردگی و پریشان خاطری می‌گویند،
نوع سوم . در حالی که داروی سل به نگه داشتن آنها در جای خود کمک می کند.
شفایافتگان - دپارتمان طب سنتی ایرانی حاج طالب
iraniantherapy.com/fashafayaftegan.aspx
‎1- درمان نازائی یک زوج جوان ( فرزندان طب سنتی ایران) . 8- درمان زخم پای دیابتی یک
خانم با زالو درمانی . دوباره پرسید خوب می شوم ؟ . یک هفته بعد آمد گفتکمی راحت
تر هستم اما تغییر محسوسی نداشت حجامت از ناحیة . مردی که با وجود داشتن مدرک
تخصص در جراحی زنان و زایمان ، طب مدرن و زندگی ماشینی را رها کرد و به جنگل پناه برد
.
Previous



دیابت و ورزش - کافه خوندنی
cafekhoondani.com/health/115648
‎ Rating: 4.9 - 9 reviews11 آوریل 2016 . تغییر سبک زندگی شامل رعایت برنامه غذایی و انجام فعالیت‌های بدنی منظم و . ورزش
کردن و داشتن فعالیت بدنی منظم و مستمر، بهترین توصیه به . به‌این‌ترتیب فرد
مبتلابه دیابت نوع 1 قادر خواهد بود که با کمک پزشک خود . -کفش ورزشی مناسب که پا
کاملاً در آن راحت باشد، در غیر این صورت احتمال آسیب به پاها وجود دارد.
دانستنی ها - مقالات و اخبار بهداشتی
salamatnews.persianblog.ir/tag/دانستنی_ها
‎1.تشخیص زودرس HIV در کشور فراهم شد. رییس اداره کنترل و مبارزه با ایدز وزارت .
صبح می توانید به راحتی با بیماری التهاب مفاصل خود کنار آمده و زندگی کنید. . نام
دارد اما منظور از تحرک به‌معنای اخص آن داشتن یک برنامه ورزشی روزانه منظم است. . یک
خواب خوب شبانه می‌تواند از ابتلا به اختلالات شایع سوخت‌و‌سازی‌ مانند دیابت نوع .
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
‎4 ا کتبر 2008 . آیا میدانید که هشت پا با وجود داشتن بدنی بزرگ میتواند از سوراخی به قطر 5 سانتی
متر عبور کند ؟ . آیا میدانید که کوههای آلپ هر سال حدود 1 سانتی متر بلند میشوند ؟
. در 70 سالگی یاد گرفتم که زندگی مساله در اختیار داشتن کارتهای خوب نیست .
ها و سرطان ها و تومورهای مغزی، بیماری پارکینسون، بیماری MS، دیابت
دیابت و بارداری - پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی .
emri.tums.ac.ir/pages/mainPage.asp?I=S4M6P1C86
‎16 ژانویه 2012 . . کنارآمدن با تشخیص دیابت, ─ زندگی با دیابت, └─ نحوه مراقبت از . زنانی که
در سن باروری هستند معمولا دچار دیابت نوع 1 می باشند. . های انسولینی و راحت بودن
مصرف آنها، بارداری به شکل طبیعی و داشتن . با این وجود در صورت صلاحدید
پزشکتان و درمان بیماری ،شما نیز می توانید بارداری طبیعی داشته باشید.
آموزش تاپیک جامع درباره کلیه و بیماریهای کلیوی [آرشیو] - سایت علمی .
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-114433.html
‎12 مارس 2011 . تغییر رنگ ادرار و هر نوع اختلال در دفع ادرار نیز باید مورد توجه قرار بگیرند. .
برخی از بیماران کلیوی یا دارای یک کلیه نیز با این تفکر غلط که مصرف مایعات
برای کلیه‌ها خوب است پس هر . زندگی در همه ابعاد آن با وجود یک کلیه کمتر نیز در
جریان است. . 1-داشتن رژیم متعادل که مقدار پروتئین حیوانی در آن کم باشد
باورهای نادرست درباره دیابت - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/دیابت./باورهای-نادرست-درباره-دیابت-22959/
‎در حال حاضر، 125 تا 150 میلیون بیمار دیابتیک در جهان وجود دارد و برابر پیش‌بینی
. در آمریکای شمالی، حدود 16 میلیون دیابت نوع یک زندگی می‌کنند که یک میلیون
نفر آنها . 1) گلوکز خون ناشتا بیش از 125 میلی‌گرم درصد . مهم کوری است ولی
تحقیقات نشان داده‌اند که با کنترل فشار و قندخون، فعال بودن، داشتن وزن .[PDF]
ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻴﺪ ﺪ - معاونت بهداشت
health.sbmu.ac.ir/uploads/39.pdf
‎ﺩﻳﺎﺑﺖ ﺷـﺎﻳﻊ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺻﺤﻴﺢ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻪ ﻳﻚ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﺳﺖ. ﻓﺮﻗﻲ ﻧﻤﻲ ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﻗﻨﺪ .
ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺷــﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﻟﺬﺍ ﺩﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺩﻳﺎﺑﺖ، ﻏﻴﺮﻭﺍﺑﺴﺘﻪ. ﺑﻪ ﺍﻧﺴﻮﻟﻴﻦ ﻣﻲ ﮔﻔﺘﻨﺪ. . ﺷﺪﻥ ژﻥ ﻫﺎﻱ ﺑﺮﻭﺯ ﺩﻳﺎﺑﺖ
ﺷﻮﺩ. ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ. ﻳﻚ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺳﺎﻟﻢ ﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺁﺯﻣﺎﻳﺸﺎﺕ ﺩﻭﺭﻩ ﺍﻱ. ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﻲ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻴﺪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ. ﻛﻨﻴﺪ.
ﺣﺪﻭﺩ ﺩﻩ ﺩﺭﺻﺪ . ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺑﺪﺍﻧﻴﺪ . ﺩﻭ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻧﺎﻫﺎﺭ؛ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺷﺎﻡ ﻭ ﺩﺭ ﺳﺎﻋﺎﺕ 1 ﺗﺎ 3 ﻧﻴﻤﻪ ﺷﺐ. ﻗﻨﺪ
ﺧﻮﻥ ﺑﺎ .
راه ها و روش های درمان کمر درد حاد و مزمن - دکتر محمدرضا امیدظهور - دیسک کمر
lumbar.ir/راه-ها-و-روش-های-درمان-کمر-درد/
‎7 ژانویه 2015 . بهترین راه و روش درمان کمر درد در هنگام خواب و صبحگاهی بدون جراحی با . اگر در
نتیجه فتق دیسک فشاری به عصب وارد نشود، احتمال کمر درد وجود دارد، هر . 5.15.1
ورزش های هوازی کم فشار . از این رو، چاقی برای بیماری دیابت نوع 2 یک عامل خطر
است. . تذکر : درصورت داشتن پیس میکر قلبی یا استفاده از داروی ضدانعقاد .
بیماری کودکان و نوزادان [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس
www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-6716.html
‎1 ا کتبر 2010 . با این که کودکانی که در ماه های گرم سال به دنیا می آیند کمتر دچار . آنچه ما آن را
کولیک شیرخوارگی می‌نامیم و از 1 تا 4 ماهگی وجود دارد، در اثر . مثلاً فاصله داشتن 2
دندان . جراحی این اختلال بسیار راحت است، نتایج این عمل هم بسیار خوب است. . پهن
شدن وضعیتی سر نوزاد در روزهای اول زندگی به علت نوع خواباندن او، ممکن .
پرسش و پاسخ | انجمن تغذیه طبیعی
www.vegannews.ir/?page_id=475
‎27 دسامبر 2013 . این سوال را نمی توان به همین راحتی پاسخ داد. . من 90 درصد خام گیاه خوارم و حدود 1
سالی میشه که با این روش9 کیلو لاغر شدم ولی به . آیا باخام گیاه خواری راهی هم وجود
داره که صورتم چاق بشه و اندامم لاغر؟ . امید به پیش رو داشتن سالی پر بار برای شما
. اما با بارداری آخرم دیابتم به دیابت نوع 2 تبدیل شد و مجبور بودم .
Previous



«شفایافته ها» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/cat_oeuoeuoeuoeu_uoe.html
‎با مراجعه مجدد به دکتر و انجام سونوگرافی در اوائل فروردین 89 وجود کبد چرب خفیف .
1721HNB) هم وارد چت با ایشان شدند وخبر از درمان سرطان خونش که از نوع AML-M3
میداد که . دیابت -کم خونی - لکه های پوستی - کم وزنی -بیماری قتد -خشکی دهان - هاله
روی . می کنم برای لاغری و داشتن تن سالم از سایت شما دیدن کنن و پرسشنامه پر
کنن.
پرسش و پاسخ – CTRL+S
https://www.ctrlstd.com/faq/
سلام چراشما درباره ویروس نوع ۱۶ و۱۸ میگویید سرطان رحم مگیریم یعنی سرطان .
روز مبتلا به تبخال تناسلی شدم با مصرف قرص تبخال خوب شد و بعد از تقریبا ٧٠
روز . باسلام واحترام من سال ۹۲ بدلیل داشتن کیست ۱۷*۲۰ ، در تخمدان سمت راست
عمل . شدم که با تناوب تقریبا سه ماهه عود میکنه، آزمایش هرپس دادم که نوع 1 مثبت و
نوع 2 .
91/12/01 - 91/12/30 - آمیزش جنسی را با بیشترین لذت تجربه کنید
davoodazari4.blogfa.com/1391/12
‎14 مارس 2013 . سوال‌هایی که می‌آیند دکتر سعیدی نوع آشنایی در فضای چت روم‌ها را زیر سوال . پس
اگر او هم خیلی در رفتارش با شما خوب نبود، دیگر گلایه نکنید چون . داشتن
تعریفی خشک و انعطاف ناپذیر از نقش همسران در زندگی به طوری . خوبی وجود داشته
باشد به راحتی می‌توان ارتباط موثر برقرار کرد و گر نه کار مشکل‌تر خواهد شد.
مطالب جالب علمی
www.danestane.blogfa.com/
‎19 دسامبر 2012 . ایا می دانید ستاره دریایی تنها جانوری است که با وجود پرسلولی بودن و نیاز به . ایا
می دانید بودن محل زندگی در کنار طبیعت باعث کاهش استرس و چاقی در افراد می شود .
ایا می دانید نوعی ویروس با حمله به لوزالمعده احتمالا باعث دیابت نوع 1 می شود . ایا
می دانید مردم کشورهای فنلاند - دانمارک و آمریکا با داشتن اجازه سفر .
پرسشها و پاسخها - وب سایت تخصصی پزشکی ورزشی و کمردرد
www.drpn.ir/default.php?content=questions
‎سلام من 27 سالم است و درد ساق پا دارم این درد با ایستادن شروع و با استرس غیر .
امکان شروع مربیگری بدنسازی علی رغم وجود آسیب دیسکهای کمری . با سلام، من 44
ساله هستم و مبتلا به دیابت نوع 2 (قند ناشتا 222) می باشم و از . و یا پلاسمای غنی
شده ازپلاکت (PRP) با داشتن فاکتور های رشد انجام می گیرد؟ . 1: Chronic back
pain .
آرشیو - کلینیک ماد | روانکاری ، رواشناسی ، روانپزشکی ، روان درمانی .
www.madcl.com/faq.php
‎::باعرض سلام و خسته نباشید بردارم 10سالشه و قبل 1 سالگی 2 بار تشنج کرده که
. زندگی ام فوق العاده خسته کننده و بی هدف شده از همه چی بی زارم بسیار کم حوصله و
زود . در حال حاضر با وجود اینکه همدیگر رو بسیار دوست داریم همسرم بیان میکنه که .
عوامل متعددی می تواند در خواب خوب داشتن تاثیر گذار باشد حتی نوع لباس و راحتی آن.
زنــــــــان، بهداشت، بیماری ها [آرشیو] - P30World Forums - انجمن .
forum.p30world.com/archive/index.php/t-69489.html
‎12 سپتامبر 2006 . پژوهشگران می‌گویند نداشتن فرزند، داشتن فرزندان زیاد ، بارداری در سن . 8- زنانی که
از فشار خون بالا، دیابت و صرع رنج میبرند میبایست زیر نظر . وجود عوامل خطرساز
نیز توانایی افراد را در مواجهه با استرس ناباروری و همکاری درمانی محدود می‌سازند. .
تغذیه خوب و مناسب در تمام دوران زندگی برای حفظ و ارتقای سلامتی .
نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!
www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
‎7 آوریل 2011 . افسوس می خورم ای کاش پایم می لنگید ولی خوشگل بودم، ای کاش خدا با من لج . و
برعکس هستن آدمهای زیادی که با داشتن چهره زیبا واقعا زندگی بدی دارن من . منم یه
زشتم موهام تو سن هیفده سالگی داره میریزه دکتر میگه خوب نمیشه خدایا ممونم ازت . .
تو جامعه مدرسه دانشگاه صدا سیما خودمون همه یه شکلن زشت و زیبا وجود نداره؟
result - پایگاه اطلاع رسانی پزشکان ایران
www.irteb.com/webmastercontact/result.htm
‎من دانجوی رشته دامپزشکی هستم و 1 سال دیگر فارغ التحصیل می شوم. . با سلام و
تشکر از سایت خوب و مفید شما میخواستم یک داروی مفید و تاثیر گذار برای . درجه 3
دارم و می توانم معافیت بگیرم به نظر شما من با استفاده از این نوع معافیت بعدا جهت
. با سلام با توجه به قسمت محاسبه وزن ایده ال با توجه با داشتن 25 سال سن من 11
کیلو .
شرکت داروسازی باریج اسانس تولید کننده داروهای گیاهی - فرآورده های .
barijessence.com/?page=faqanswer
‎3 عوارض خود ارضائی: الف عوارض روحی و روانی: از جمله مشکلات عمده در زندگی
زناشوئی . تابستون قبل 1 ماهی ازش استفاده کردم این تابستون به موهام نرسیدیم و
خوب ازش نگهداری . í با سلام ایا دارویی برای روشن شدن الت تناسلی وجود دارد؟ . (
یعنی نیکوتین)میشود و بدون داشتن اثرات آرامبخش دارای اثرات ضدافسردگی و
ضداضطراب است.
Previous



ایده های پولساز من :: مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت
ideas-to-wealth.blog.ir/post/my-ideas0
7 مارس 2015 . یکی از کارهای خوب و درآمدزایی که میتونیم با سرمایه بسیار کم و توی . الف) خرید
دستگاه پرس حرارتی حدودا 1 تا 2 میلیون . فقط با داشتن 20قطعه ماهی مولد از این نژاد
سال سوم کارتون میتونید . یکی از چندین ایده خودم رو که بسیار ساده و همینطور راحت
و قابل اجرا هست . دو نوع رستوران معلق جلسه ای و لژدار وجود دارد.
هنر رابطه زن و مرد
anyasha.blogfa.com/90063.aspx
‎11 سپتامبر 2011 . در برخی از موارد مردان با وجود ازدواج و قرارگرفتن در وضعیت تاهل، یا مطابق . از
مبتلایان به خود ارضایی، بر اثر افراط در این عمل به یک نوع بیماری به . شما به
راحتی قادر خواهید بود آنرا به طور کامل از زندگی خود حذف کنید. . 1- اعتماد و ایمان
داشتن به این که احساسات خود را میفهمیم، درک میکنیم و با آنها در تماس هستیم.
الف - نقدی بر ادعاهای دکتر روازاده
alef.ir/vdciw3azyt1a5w2.cbct.html?149557
‎با دیدن نقد جناب آقای ابطحی به سخنان جناب آقای «دکتر روازاده» ، خدا را شکر گفتم
. همونطور که گفتم یک هفته است روازاده رو میشناسم و 5 ساله با طب سنتی زندگی
میکنم . یک بار یکی از اساتید می گفت که بی حرمتی وعدم نگه داشتن احترام همکار
در . دانند به هرکس بسته به نوع بیماری جوابی میدهند و بیماران هم راحت قبول می
کنند.
شوهرم سرد مزاج است - نوعروس
www.noarous.com/fa/content/903
‎دراین مدت زندگی به این نتیجه رسیدم که من باهیچ لباس وهیچ نوع آرایشی نمیتونم
ایشان را . مشخصا در مورد تعداد نزدیکی در هفته هم هیچ استانداردی وجود نداره. . یه زن
باید یه رفیق خوب واسه شوهرش باشه تا شوهرش باهاش راحت باشه مشکلش رو بهش .
مزاجی ها به علت داشتن ماهواره و کم شدن حیا تو خانواده هاست شوهر همش خانمش رو با
بازیگران .
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و خانواده آنلاین
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/‎
‎1 آگوست 2013 . امکان مشاوره با جدیدترین و بهترین متدها در این مرکز وجود دارد. . این روابط و در
نتیجه، داشتن زندگی جنسی رضایت بخش نقش بسزایی دارد. . سلام من پسری هستم
۲۶ ساله و دارای شرایط خوب برای ازدواج. . اما او با اصرار که اگر تو راضی باشی
وخیالم از تو راحت باشد به خواستگاری . و دچار یک نوع وسواس فکری شدم.
مقالات - هان دارویی معجزه همدان. گیا
www.mojezeh-hamedan.ir/article/
‎*در طب سنتی(گیاهی) داروهای فراوانی برای دفع سنگ کلیه وجود دارد . . بعد از 1 یا 1 /
منی را بوجود می آورند(، ابتدا در فواصل زمانی 1 انقباض اولیه آلت . در صورت داشتن
سوال و تکمیل درمان با شماره ی ۰۸۱۱۴۲۸۲۴۲۹- ۰۸۱۱۸۲۹۲۹۳۰ تماس حاصل فرمایید . .
اغلب بیماران به این دارو خیلی خوب پاسخ می دهند و دفع پروتئین طی دو تا سه هفته مهار
می .
iran cpa - انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران
www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2&type=archived
‎با توجه به اشکال به وجود آمده در پردازش بانک سامان به استحضار می رساند ثبت نام .
نوع گواهی. زمان و هزینه کارگاه. کارگاه درمان تلفیقی شناختی-رفتاری مبتنی بر .
بی‌تحرک بودن، مصرف دارو یا رژیم غذایی ناسالم، داشتن شرایط پزشکی نظیر دیابت
یا فشار خون . 1- منطقه مرکزی (مشتمل بر مناطق 6، 7، 9، 10، 11 و 12 شهرداری تهران).
آرشیو اخبار - www.zendegionline.ir , وب سایت موسسه فرهنگی دنیای .
www.donyayetaghziye.com/inside.php?page=archive_news&qp=305
This site may harm your computer.سرطان دهانه رحم یکی از شایع ترین نوع سرطان ها در میان زنان است می توان با استفاده
از . متخصص جراحی عمومی گفت: هفت زنگ خطر وجود دارد که می توان با توجه به آنها .
محققان معتقدند افراد دیابتی برای داشتن عمری طولانی‌تر باید توجه دوچندانی به . [
1 بهمن 1391 ] - واکسن هپاتیت B، احتمال ابتلا به سرطان کبد را 60 درصد کاهش می‌دهد.
zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub
https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/./fa_50K.txt
‎1 contributor . زندگی 54598. خبر 54561. حقوق 54481 . نوع 42137. سوی 42122
. خوب 26799 . داشتن 19396 . راحتی 6407 . باوجود 1181 . دیابت 924.
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
‎1395/05/19, محمد موجودی, ۞ خوب سرچ کردن در گوگل را یاد بگیرید . یادگیری مهارت
های مهم زندگی هم دقیقا همین‌طور است. 1. زمان را مدیریت کنید مدیرت موثر زمان . با این
حال، در چنین شرایطی و با وجود تهدیدات مذکور فرصت هایی نیز پیش روی کسب .
کاری است مثل کارکنان واحد رایانه که به جهت ارتباط کاری و داشتن ابزار و اهرم های لازم
.
Previous



تالار گفتگوی پرشین پت (MyPet.ir)
persianpet.org/forum/forum.php
‎نکته های کلیدی برای بالا بردن امنیت طراحی سایت با وردپرس . طراحی سایت بدون
بهره گرفتن از جدول و با کمک سی اس اس . خانگی را بسط و گسترش دهیم و اینکه
نگهداری حیوانات خانگی خوب است یا خیر . نوشته شده توسط mostafa78 (1 پاسخ ها)
. دارید، داریم دارین داستان داشت داشتم داشتن داشتند داشتنی داشته داشهوند داغ دالی
دام .
همه چیز در مورد کودکان
elaykhanoom.blogfa.com/
‎مجموعه کتاب‌های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان با وجود ارتباط موضوعی، هر کدام از
نظر . وی افزود: سیستم ایمنی قوی را بدن شما را نه تنها در برابر هر نوع حشره
آنفلوانزا تضمین . پی ببریم که کودک در نقاشی احساس درونی خود را به راحتی با ما
درمیان می‌گذارد. . 1. دوست داشتن بعضی از غذاها و دوست نداشتن بعضی دیگر(Food
dislike).
طب سنتی برترین طب دنیا
tebeirani-eslami.blogfa.com/
‎نشان از ایراد داشتن محصولات کارخانه ایست که حتی قارچها و کپکها. رغبت نزدیک
شدن . به علت غیرقابل کنترل بودن عفونت زخم دیابت خانم اقباله ع، با. وجود تزریق
.
آبان ۱۳۸۵ - طب قرآنی -درمان گیاهی-عرفان روانشناسی - blogfa.com
shahrokhr.blogfa.com/8508.aspx
‎با وجود سرمای زمستان ، و سرماخوردگی هائی که گاه و بی گاه در این فصل سرد . 1-
سرماخوردگی نامی است که عموم مردم برای عفونت های حاد تنفسی فوقانی به کارمی برند.
. معمولاً افراد هر نوع سر دردی را به سینوزیت نسبت می دهند و چون برای خوب شدن آنچه
که به . انگور برای سلامتی قلب، ریه و کلیه نافع است و به علت داشتن املاح و مواد .
تجارب طب سنتی
tajarobteb.persianblog.ir/1394/1/
‎چنانچه ورمى در معده نبوده و قراقرى هم رخ ندهد و غذا نیز در معده فاسد نگردد و با وجود این
. همه را نرم کوبیده با دو عدد تخم مرغ محلی ، خیلی خوب بهم مخلوط شده و قوام آیند و
سپس . *دیابت نوع 1: بیشتر در سنین کودکی رخ می دهد و بیماران در زمان تشخیص
معمولاً . نابجاخوری، با عجله و سریع خوردن، سرپاغذاخوردن، با کفش در پا داشتن غذا
خوردن.
نکاتی برای سلامتی
www.salamattak.blogfa.com/
‎نکاتی برای سلامتی - زندگی بدون درد و 100 زندگی سالم. . 5 قاشق چایخوری عسل به
همراه با 1 قاشق چای خوری پودر دارچین مخلوط کرده و خمیر حاصله را روی دندان خراب .
باردار شدن با وجود دیابت - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/medicine./2407-diabetes-pregnancy
‎خانم های دچار دیابت می توانند بارداری طبیعی و داشتن فرزندی سالم را تجربه کنند.
دیابت یک . این کار مقایسه را آسان می کند و به پزشک امکان می دهد راحت تر بتواند در
مورد دوز انسولین مورد نیاز تصمیم گیری کند. . مادران دیابتی می توانند به فرزندان
خود شیر بدهند. دو نوع دیابت وجود دارد: نوع 1. . برخوردها و رفتارها در 6 ماه آغاز زندگی .
من این طوری لاغر می شم - blogfa.com
www.lagharsho.blogfa.com/author-lagharsho.aspx
‎من اون روز واقعا قلبم شکست و روحم جریحه دار شد و تونستم تو 1 سال 30 کیلو وزن کم
کنم و . چرا با وجود تصمیم و انگیزه شدید نمیتونید وزنتون رو کم کنید؟ . داشتن
برنامه مدون و اهداف کوتاه و بلند مدت روند لاغری رو به ما نشون میده و ما رو تو مسیر رژیم و
. و حالا تحرک؛ خیلی دلم هوس پیاده روی کرده بود, هوای خوب و روزهای طولانی و هندزفری!
توصیه هایی برای درمان افسردگی - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/109849/توصیه-هایی-برای-درمان-افسردگی
‎افراد افسرده امیدی به زندگی ندارند و احساس عجز و ناتوانی می کنند. . سلام، منم
افسردگی دارم از نوع حاد اما این بیماری منو خوب نشناخته چون من آدمی . بهم بد کرد با
امدن 1 خواستگار سمج که پسردایی میشد و خانوادم بینهایت دوستش داشتن . منم حال
خوبی ندارم با وجود اینکه بیشتر از 30 تا خواستگار رو رد کردم همش فکر میکنم من
زشترینم.
متخصص گوارش کرج
drkhoshnood.blogfa.com/
‎با مراجعه به پزشک و مصرف داروهای ضد نفخ این مشکل به راحتی قابل درمان خواهد بود. .
این نوع التهاب کبدی در همراهی با دیابت، سوءتغذیه پروتئین، چاقی، بیماری عروق .
علائم احتمالی سرطان روده بزرگ شامل تغییرات در اجابت مزاج ویا وجود خون در مدفوع .
حداقل هفته ای سه روز، در کنترل وزن و متعادل نگه داشتن چربی ها خون اثر واضحی دارد.
Previous

  • ۹۵/۰۹/۱۹
  • ۳۷۸ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی